Translate

poniedziałek, 18 września 2017

SIEPOMAGA

Logo Siepomaga


Od jakiegoś czasu mam konto "Pomagacza" w serwisie Siepomaga.pl i w miarę możliwości staram się wspierać akcje zbiórki pieniędzy na szczytne cele. Są to wpłaty pieniężne oraz sms-y. Staram się także propagować serwis czego przykładem jest baner na stronie a przede wszystkim ten wpis. Zdaję sobie sprawę, iż w sieci działa wielu hochsztaplerów próbujących wyłudzać pieniądze wykorzystując wrażliwość i naiwność społeczeństwa, natomiast fundacja SIEPOMAGA jest ze wszech miar wiarygodna a serce radujące efekty jej działalności były pokazywane nawet w tv.  Pomyślałem sobie, że mógłbym coś więcej aniżeli tylko wpłacać pieniądze oraz słać sms-y i, jako że jest możliwość, połączyć przyjemne z pożytecznym czyli założyć skarbonkę w ramach zbiórki na jakiś cel, by zwiększyć zasięg pomocy.


   Wybrałem zbiórkę dla Ewelinki. Kwota potrzebna do zebrania może zwalić z nóg, ale już były gromadzone podobne sumy, zgodnie z hasłem fundacji RAZEM WIELKĄ MAMY MOC. Jako zapalony górołaz i sudeciarz co się zowie, postanowiłem wyznaczyć sobie zadanie związane z moją pasją. Ponieważ za trzy tygodnie wybieram się w dzikie Góry Bialskie, to mam zamiar zebrać dla Ewelinki co najmniej dwa tysiące złotych. Chcę wejść na pięć najwyższych szczytów Gór Bialskich, co wychodzi 400 zł na górę. Wyzwanie polega na tym, iż każde 400 zł zebrane powyżej tej kwoty, to kolejny wierch do zdobycia w rejonie Gór Bialskich podczas tej jednej wycieczki. Mam nadzieję, że zebrana suma będzie tak duża, iż nie zdołam zdobyć tylu gór za jednym razem.
   Jeśli ktoś z czytelników mojego bloga zechce wesprzeć akcję i chciałby jednocześnie wziąć udział w wyprawie na koniec świata, to serdecznie zapraszam i proszę o kontakt na email: sudeciarz@o2.pl. Wycieczkę planuję na sobotę, 7 października br. Jaka będzie jej trasa, zależy od kwoty zebranej do dnia 6 października.


 Szczegóły na stronie www.siepomaga.pl/sudeciarz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz